====== Projekt Flappy Bird ====== * [[Flappy Bird - levely]] * [[Flappy Bird - Git repozitáře]] ===== Úkoly pro zápočtový týden ===== - Dne 19.12.2016 bude provedene kontrola, že každý student má repozitář na githubu (dle odkazu z [[Flappy Bird - Git repozitáře]]) s projektem a alespoň dvěma smysluplnými commity. - Obnovení sežraného bonusu: pokud se bonus (dlaždice typu BonusTile) objeví v posledním vykreslovaném sloupci (vpravo) a nemá příznak active (tj. je sežrán z minulého "kola"), pak mu bude příznak ještě před vykreslením zpátky nastaven na true (aby byl vidět a mohl být znovu sežrán). Vypracování bude zkontrolováno na cvičení. ===== Bonusové úkoly pro ty, kteří potřebují dohnat body z písemky ===== ==== Bonusový úkol - varianta 1 ==== - Pomocí ''[[http://docs.oracle.com/javase/tutorial/uiswing/components/dialog.html|JOptionPane.showInputDialog(...)]]'' se uživatele na začátku hry zeptejte na jeho jméno (uložte si do proměnné). - Ve hře počítejte, jak daleko se uživatel dostal. 1 pixel = 1 bod. Sežrání bonusu = 1000 bodů. - Po dohrání hry zapište výskedné skóre (jméno, mezera, číslo) na konec textového souboru ''scores.txt''. Použijte ''[[https://docs.oracle.com/javase/7/docs/api/java/io/FileWriter.html#FileWriter(java.lang.String,%20boolean)|new FileWriter('scores.txt', true)]]'', ''[[https://docs.oracle.com/javase/7/docs/api/java/io/BufferedWriter.html|BufferedWriter]]''. ==== Bonusový úkol - varianta 2 ==== - Pomocí ''[[http://docs.oracle.com/javase/tutorial/uiswing/components/dialog.html|JOptionPane.showConfirmDialog(...)]]'' se uživatele zeptejte, zda chce hrát na nízkou nebo vysokou obtížnost (dialog typu yes/no). - Pokud uživatel vybere vysokou obtížnost, zvyšujte postupně rychlost, s jakou se hra pohybuje.