Uživatelské nástroje

Nástroje pro tento web


projekt_flappy_bird

Projekt Flappy Bird

Úkoly pro zápočtový týden

  1. Dne 19.12.2016 bude provedene kontrola, že každý student má repozitář na githubu (dle odkazu z Flappy Bird - Git repozitáře) s projektem a alespoň dvěma smysluplnými commity.
  2. Obnovení sežraného bonusu: pokud se bonus (dlaždice typu BonusTile) objeví v posledním vykreslovaném sloupci (vpravo) a nemá příznak active (tj. je sežrán z minulého „kola“), pak mu bude příznak ještě před vykreslením zpátky nastaven na true (aby byl vidět a mohl být znovu sežrán). Vypracování bude zkontrolováno na cvičení.

Bonusové úkoly pro ty, kteří potřebují dohnat body z písemky

Bonusový úkol - varianta 1

  1. Pomocí JOptionPane.showInputDialog(...) se uživatele na začátku hry zeptejte na jeho jméno (uložte si do proměnné).
  2. Ve hře počítejte, jak daleko se uživatel dostal. 1 pixel = 1 bod. Sežrání bonusu = 1000 bodů.
  3. Po dohrání hry zapište výskedné skóre (jméno, mezera, číslo) na konec textového souboru scores.txt. Použijte new FileWriter('scores.txt', true), BufferedWriter.

Bonusový úkol - varianta 2

  1. Pomocí JOptionPane.showConfirmDialog(...) se uživatele zeptejte, zda chce hrát na nízkou nebo vysokou obtížnost (dialog typu yes/no).
  2. Pokud uživatel vybere vysokou obtížnost, zvyšujte postupně rychlost, s jakou se hra pohybuje.
projekt_flappy_bird.txt · Poslední úprava: 2016/12/14 19:47 autor: pavkriz